Iti pune mintea la contributie
căutare personalizată

marți, 20 mai 2008

Publicitatea prin intermediul internetului

Se stie foarte bine ca Internetul este probabil cea mai mare descoperire a lumii.El reprezinta cel mai puternic mediu de informare pe care l-a cunoscut omenirea.Puterea lui de a lua unele lucruri care inspiră sau care captează atenţia oamenilor, şi a le transforma în imagini recunoscute la nivel mondial, depăşeşte chiar şi puterea televiziunii.Tot mai multe companii din zilele noastre folosesc Internetul pentru a-si promova valorile, compania, produsele in primul rand datorita costurilor mult mai reduse iar in al doilea rand implementarii si masurarii mai facile si mai riguroase decat in publicitatea conventionala si nu in ultimul rand cresterii spectaculoase a numarului de utilizatori de Internet din intreaga lume.
Sectorul de Internet sufera o crestere continua a numarului de utilizatori si domenii inregistrate, imbunatatirea calitatii continutului si serviciilor oferite de situri, precum si o crestere semnificativa a volumului si complexitatii sistemelor de publicitate online lucru datoria interesului crescut al adevertiserilor pentru acest mediu.


Publicitatea online poate fi o metoda foarte eficienta de promovare a imaginii firmei, promovarii unor produse sau servicii noi, mentinerii imaginii unor branduri sau cresterii traficului pe situl dvs. Firmele opteaza din ce in ce mai mult pentru publicitatea online datorita marilor avantaje pe care aceasta le are asupra publicitatii clasice.

  • costuri semnificativ mai reduse comparativ cu publicitatea clasica
  • publicul tinta este un public tanar, dinamic, dispus la nou
  • o foarte buna monitorizare asigurata de sistemele de advertising
  • se poate face o mai buna targetare a publicului tinta

Publicitatea online este un domeniu ce urmeaza o linie ascendenta. Advertiserii opteaza pentru publicitatea on line datorita avantajelor pe care aceasta le prezinta in legatura cu publicul tinta care este dinamic, modern, cu spirit tanar si de asemenea publicitatea poate atinge publicul in timpul orelor de serviciu, cand nu este targetat de nici un alt canal media.Publicitatea online presupune comunicarea directa si personalizata cu consumatorul. Advertiserii pot accesa segmente precise de consumatori, datorita existentei siturilor specializate. Pe langa avantajul ca poate arata un profil al publicului mult mai bine definit decat multe din media traditionale(offline), new media prezinta un atu incontestabil al clientilor de publicitate :un instrument de masurare al traficului ce nu da gres. Spre deosebire de sistemul de evaluare a audientei si ratingului in TV, bazat pe peoplemetre si pe esantioane de populatie, traficul online se masoara mult mai exact si foarte important in timp real. Site-urile de statistici online afiseaza chiar grafice cu evolutia numarului de vizitatori si de afisari pe luni, saptamani si chiar pe ore ale zilei !
Cei mai mari consumatori de publicitate pe acest support sunt firmele de calculatoare, bancile, companiile de telefonie mobila, de asigurari, trusturile de presa, firmele de e-commerce si nu in ultimul rand, providerii de Internet.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonați-vă la Postare comentarii [Atom]

<< Pagina de pornire

Google Reader or Homepage
Add to Technorati Favorites!
Get RSS Buttons